hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

interface baru 0..o


`hai semua . apa khabar ? sihat ? dah makan ? haa ... kan suma aku dah tanye . maklumlah inilah akibatnye kalau dah terlalu rindukan dunia alam maya . ececece , ayat aku ... malu pulak nihh ^.^ hari ni aku bole update blog aku ni kat umah aku . diulangi rumah kau . ya , di taman medan . huaaa lega rasenye dapat balik kat umah sendiri . rumahku syurgaku .... uwahh , terpiling telebih sudaa ... ups !

btw , kan aku dah lame tak bukak blog nie . tetibe aku bukak tadi , tekejut beruk aku ! knp blog aku ni tetibe dashboard betuka jadi wane putih ni ? mane blog aku ? dah hilang ke ? sape curik ? uuuuuuuuu .... bila aku godek-godek balik , baru aku tau yang menatang putih tu interface blog yang baru rupenyee . hihihihi . malu siott ! maklumlah dah lame kan tak bukak blog . tu yang kelam kabot aku . pening gile aku pakai interface yang baru ni . kat mane nak buat post baru pun aku tersengguk-sungguk nak carik . dah naik juling mata aku ni . hahahahaha .... lepas tu tanpa menunggu denagn leboh lama lagi , aku teros saje tuka aku punye interface yang bai ni kedapa yang lame ... fuhh ! lega bile dah tukaa . tak serabot sakai sangat .

nak tau caranya ? haaa , korang pegi kat blog akak comel nii . korang klik la kat ayat "akak comel" aku tuhh . pas tu korang klik kat dia punye tutoriall . dia ada mention kat situ , korang ikot jeaa step dia . gerenti jadi ! :)
okayy ;)


dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: