hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .


okayy , memandangkan dah takde mase nak main-main lagi , sebab final project dah menimbun , so , sekarang ni memang kat open studio jelah tempat aku bermastautin . even hari cuti pun aku menempek kat open studio ni ! hurmm , penatlahh . baru aku rase betapa susahnya orang art ni nak menghasil sesuatu artwork . kene sabar . sampai aku pun  jadi stress , stress bukan sebab keje yang manimbun tapi stress bila memikirkan  bila aku nak siapkan semuanya . final assesment dah nak dekat . fixam exam lagi lah nak dekat ! buku satu pun aku tak sentuh lagi .

sedihlaa sebab orang lain dapat balik time cuti study week . tapi aku tak boleh balikk !! makkk , nak balikk . sob sob sob .... takpe takpe . nanti cuti sem baliklah . tapi cuti sem nanti aku balik naik flight . whoaa , tak boleh belah betol .. tak sabarr rasanyeee ... mak ngan ayah tak amek sebab jauh . lagi pun malas nakmenyusahkan diorang . naik flight pun okay ape . dari buss yang #$%*&% :P hahaha

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: