hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

new job (!)


hye "__"
peace ^_^

agak lame tak aku tak update ? heheh . baru bape ari je weyh .
aku rasa sekarang ni hidup aku ni steady jeee . maksud aku , aku asyik buat perkara yang same je setiap hari . bangun pagi , makan , jadi babysitter dan on9 . tu je . rase cam bosan sangat hidup aku ni sekarang . 
tapi xpe , ni sume buat sementara waktu ni aje .
lepas result SPM aku da kuar , nah (!) amek kau . aku tanak wat sume tu lagi . HAHA 
*jahatgileaku*

tapi , sepanjang minggu ni aku ade dapat job baru . huahahaha .
ni suma pasal akak aku kne outstation seminggu (!)
setiap pagi aku kene ikot ayah n mak aku g anta Adam pegi tadika . ni sume sebab mak aku tak larat nak naik tangge sebab tadika dia tu kat tinggat satu . so , pagi-pagi lagi aku dah kene bersiap sedia .
menarik tak job baru aku wey ?
*sebbaikmingguniaje*

tau-tau jelah ayah aku , bawak kete punyelah slow . macam nak melawat kawasan . sabo jelah :| dah lah kua umah pukul 8.20pagi . Adam pulak masuk tadika pukul 8.30 . dah la tadikanye jauh , dekat Taman Sri Manje nun . setiap hari aku samapi kat depan pintu tadika tu 15minit lambat (!) . 
aku hanya mampu senyum je bile cikgu dia tanye knp lambat ...
dah macam kerang busuk (!)

tapi best jugak ouh dapat buat something yang aku tak penah bayangkan yang aku akan buat dalam hidup aku . yelah , macam jaga baby , anta budak pegi sekola n macam-macam lagi .
camne ble time aku ade anak nanti eh ?
mesti senangkan ?
yelah , aku kan dah ade experiance ..
hehehe :')

love , myra <3



dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: