hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

i need you :`( **2in1**


hye "_"
peace ^_^

knp eh , kalau kite mengharap seseorang tu , orang salu xde untuk kite ?
tak kesah la bf ke , kawan ke or family ...
even , time kite perlukan dorang , mest dorang tade .
rase sunyi , sepi dan yang paling saket apabila lansung tak dipedulikan .

dan itulah ape yang aku rasekan sejak kebelakangan nie weyh --,
aku rimaslah dengan sume ni . pedih gilerr . okayy .
aku mengaku , memang ni sume pasal "dia". "dia" lansung tak contact aku seminggu . seminggu weyh !
"dia" memang dah mention aku awal-awal lagi yang dia memang tak akan contact aku dalam mase 2hari atas sebab-sebab tetentu . tapi ni dah seminggu . memang tak jadi ape . "dia" tak penah buat aku macam ni . tadi aku bukak fb nak tengok kalau-kalau "dia" ade . tapi , hmmm . hampeh . lansung tade . last "dia" anta msg kat aku pagi kelmarin . itupun tanye aku marah kat "dia" ke sebab dah bape hari dia tak contact aku . pastu "dia" teros senyap ! 

haduii . pening pale aku . tunggulah . bile "dia" call aku nanti . aku hentam "dia" cukup-cukup !!
biar padan ngan muke dia . sape soh tingalkan aku lagi ! dia ingat aku nak diam je ke bile dia buat aku macam ni ? oh , no! . bolee jalan daaa . tapi , siyess doh aku memang rindu gle kat "die"** . memang selame ni aku saluu tipu "die" , aku kate aku tak sayang kat "dia" . tapi sebenarnye tak . aku sangat sayangsayangsayangsayangsayang kat "dia". kali ni tak tipu punye ! trust me okayy :)

tapi tapi tapi , korang mesti nak tau sape "dia" yang aku maksudkan itu kan ? HAHA .
sorry okayy :( aku tak bole nak bgtau sebab aku tade kekuatan nak bgtau kat korang sebab aku tak penah mengaku kat depan "dia" yang akusayangkatdia even "dia" tiap-tiap hari mengaku kat aku yang diasayangkanaku . aku berani mengaku kat dalam "ni" je . sory k .
lau aku dah dapat kekuatan yang aku cari tu . insyaallah aku bgtau k . 
sayangg korang :)

love , myra <3



dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: