hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

rindunye kat dia (.)


hye .
peace ^_^ .

aduh ! aku tak tau perasaan ape yang tengah merasuk aku sekarang ni weyh . rasa satu macam lerr . tetibe aku rase rindu sangat dekat my sayangs <3 hahah . itu je yang sebenarnye . tapi rasa rindu kali ni kuat sangat . maybe sbb ktowang da lame tidak ketemu . cewahh ! sempat lagi aku speakingg . heheh . 

bulan 3 nanti baru my sayangs tu balik KL . so , kenelah sabarr sikit . kuatkan hati tu myra . tapi mase tu memang tersangatlah lambat kalau kita tunggu . tapi kalau kita tak tunggu , cepat aje dia berlalu . haih ! mase mase ... buat aku rawan seyhh :) 
Cepatlah mase berlaluu ....... kerinduan nihh . haishh !

i miss u more than word can say , my love .


dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: