hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

ragam manusia .


apa khabar ? korang sihat ? hee J maklumlah . dah lame gilerr aku tak on9 ! tenet xde la katekan . lappy tu ade . so , kalau tenet xde , lappy pun xberguna lagi . heheh >.< tenet dengan lappy ni kan ibarat irama dan lagu . mane bole berpisah . ceewahhh , tak bole blah lansung enn J

hari sabtu yang lepas enn , aku g umah supupu aku . dekat Puncak Alam nun . dia bertunang . fuh ! meriahnye dah macam umah kenduri kawen . tu belum lagi kenduri kawennye . camnelah suasana time dia kawen pulak nanti erk ? tak dapat aku nak bayangkan kemeriahannye . huahuahh J actually , yang buat meriah tu makcik-makcik aku . tau-tau jelah perangai dorang tu . kalau dah berkumpul ramai-ramai , bende sebesar kuman tu pun bole jadi bahan tuk buat lawak . pastu gelak sampai ade yang terkencing-kencing . HAHAHAHA . #partkencingtumememangkelakar.siyess# tapi , aku memang suke lepak dengan makcik-makcik aku sebab sumenye satu kepale . kepale otak gile-gile ! macam-macam ragam makcik-makcik aku nih . haihh ! bole jugak buat ilang stress aku nihh . tapi papepun  Tahniah buat Kak Yati sebab dah jadi tunangan orang  . pasni toley nak wat pangai yang gile-gile lagi ngan ktowang keyh . kene sopan sikit . hehe :*

BTW , dalam orang lain tengah sibuk-sibuk wat persiapan majlis tu , aku sempat lagi luangkan masa untuk hobi aku yang satu ni . haha . iaitu memerhatikan gerak-geri orang . memang macam-macam ragam ade . tapi yang paling aku tak bole lupe , ade satu mamat ni . dia asyik buat keje jee dari aku sampai tengahari tuh . rajin gile dia ! angkat itulah , angkat inilah , cuci pingganlah , susun kusi mejalah dan macam-macam lagilah keje yang dia buat . itu baru ape yang aku nampak dari aku sampai . buatnye mamat tu datang dari pagi ataupun dia memang dah tolong pakcik aku dari semalam lagi , camne ? HAHA . aku memang tak nampak dia duduk lansung pun . kalau duduk pun , waktu makan jee . aku nak tergelak pun ade . tapi orang macam tulah yang patut kita puji . yelah bukan senang kita nak cari orang yang rajin gilerr macam tu sekarang ni . secara sukarela pulak tu . hmm , kalau nak harapkan budak lelaki zaman sekarang ? huh ! jangan kau harap peah ! pastu aku tengok ade dua tiga mamat yang datang makan je . bile dah kenyang pegi jumpe tuan umah pastu teross blah . padahal mamat tu jiran depan umah pakcik aku jee . bukannye dorang nak datang tolong basuh pinggan ke ape ke . apalah salahnye korang tolong sikit bro ! tak kurang apepun . jiran kau jugak , bukan sesape pun . taktaulah aku ape nak jadi dengan orang zaman sekarang ni ! semakin parah aku menengoknyee kome . 

so , hari pun da larut malam . time tok tidow . 
mat malam :)

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: