hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

result owh result


ola ! 
0mg . resul result . haih ! . aku tak tak tau nak cakap ape pasal result SPM aku ni . malam semalam satu malam aku tak dapat tido0o . eh , berapa banyak malam daaa . haru betul . tapi nasib baik pagi tadi aku stedy jee . biasa ah , aku ni kan cool je orangnye ...

so far , result aku Alhamdulillah , semuanya LULUS ! tapi yg buat terlikan-terkilan tang subjek MATH aku . Adusss ! E siott . satu itu aje yg buatkan dada aku ni macam nak pecah time aku amek slip tu dari tangan cikgu Megat . hancurnya hatikuu .. (aku nanyi ni weyh) . nasib baik bukan aku sorang jee dapat E dalam subjek MATH . so , xdelah aku down sangat . tapi memula tu aku rase macam Arghhh !!! benganglah ! than , aku motivate diri aku sendiri . aku cakap dalam hati " time aku buat paper MATH tu , aku dah buat yg sehabis baik ! . so , wat pe aku nak rase sedih kan ? " . ape yg aku tau aku dah buat yang terbaikk . (time ni thumbs up tau) .

hah ! sambung lagi . sampai je kat umah , selamber badak aku jerr berlagu riang . nyanyi lagu Yuna pulak tu . Terukir DiBintang lagi kauu . pastu aku teros masok bilik . bukak pe yg patut . op cop cop cop ! aku bukak tudung okayy . korang jangan pk yg bukan-bukan pulak erk . aku g dapo sambil memekik menjerit memanggil my lovely mak . haha . time ni palotak aku dah merangke satu trick ! nak kenekan mak . aku buat-buatlah cuci tangan kat singki . tetibe mak tego . " ade A tak kak ? " . aku da agak daa , kompom soklan tu yg dia akan tnye dulu . aku jawablah "alah mak . tade A lah" . mak da pandang aku semacam . uikss ! nak telan aku ke ape mak ni ? tekezuuttt aku .

blom sempat aku nk teroskan trick aku nak knekan mak . ayah pulak tetiba masok dalam ini wayang gambar . dia teros tanye , " mane slip SPM akak ? " . emm , aku tergagap pulak . aku pun teroslah amek aku punye slip tu , aku bagi kat ayah . sikit punye lame dia belek aku punye slip tu . risau pulak aku kalau slip tu koyak . haha :D bole pulak kau pk camtu myra ... dan tanpa angin dan ribut , tetiba dia kate " mane bole masuk U ni , kalau dapat satu jee A . kalau nak masuk U ni kne ade lebih dari tiga A . takde harapanlah nii " . AMEK KAUU ! haaa . sekali dia buaka mulut cakap macam tu , rase kepaleotak aku ni rase macam nak meletop ! bisa sungguh kata-katamu itu wahai Encik Abduk Wahid . hilang sume trick aku nak kenekan mak tu . luluh benar hati anakmu ini mendengarnya . lepas tu dengan spontan aku teros bukak peti ais atas , amek air batu , pecahkan dan aku letakkan air suam . aku taktau kenape aku tetibe buat macam tu . tindakan reflek kot lepas dengaar kata-kata tu ..

dalam masa yg sama , ayah teros membebel . tapi yg peliknye aku lansung tak amek kisah denagn ape yg ayah bebelkan . bukan nak jd anak yg kurang ajar . tapi memang aku tak kisah lansung . sebaliknye aku makin kuatkan semangat aku utk terima result aku hari ni . 

lagi satu hal . yong pulak da tak sabo-sabo sampai dah tak bole nak tunggu hingga balik keje nak tengok result aku . yong suro aku mcg resut aku . lepas tu die kate , aku kene repeat paper MATH aku Julai ni sebab terok sangat katenye . bukan kene tapi perlu . diulangi , PERLU ! ni satu lagi . pening aku memikirkan sampai rase da tak sedap badan nii . macam nak demam pun ade . takkan kene penangan result SPM kot . hahaha . lawak tol . apepepon , syukur sanagat aku dapat terima dengan senang result aku hari ni ... love ya !


abaikan pic ni . tetibe aku rse lapo plak . lau mak bole buat ak eskem mcm ni kan best .
mak eskem ni satu !!!!!!!!!1





dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: