hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

girls camera ( ^_^ )


























aluuuu . emm , aku taktau lah pe yang aku rasekan sejak kebelakangan ini , korang rase atau tidak . GADIS DAN KAMERA !! haaaa , korang rasa tak ??? mane taknye ke mane-mane aku pegi sekarang ni , mesti aku terserempak dengan GADIS DAN KAMERA . uihh , jeless aku .

dahlah tu , sumenye pakai kamera DSLR pulak tuu . tak mau kalah lansung ! tergantung jee kat leher . tecekik kang baru padan muka ! kalaulah aku dapat satu , perrghh !! takyah kawen pun takpee . heheh . takdelah sampai macam tu sakali kan . tu dah masuk kes berat tu . kene pegi jumpe dokter cinta cepat-cepat .
 
aritu aku try ah minta kat mak kamera DSLR Nikon . nak tau mak aku cakap ? " keputusan SPM kau dah kua kan ? haaa , pegi lah cari keje ." gulp ! keras betul air liur time tuh . bia betol ? aku salah dengar ke ni ? pastu mak sambung lagi . " kau g keje , kumpul duit pastu kau belilah ape yg kau nak beli . bapak nikon kau nak beli pun , belilah myraa .. " itu yg mak aku cakap . wahhh , dia dah bagi grenn light . dulu beria-ria lagi tak bagi aku keje enn . tapi tetibe aku rase malas ! malas nak keje . papetah . dulu nak sangat kaje kan ? haa . sekarang kau pegilah cari keje . amek kau !




dan aku dah buat keputusan yg aku takkan keje ! hehehe . aku taktau pe yg akan jadi dengan hidup aku lepas ni . aku just follow jee jalan yg ade dan bertawakal ...
one mere important thing , aku mesti dapatkan jugak Kamera DSLR walau ape pun yg akan terjadi , lautan api akan ku redah demi mendapatkan kamera niii !!!!! hahah ..

aku chow dulu sbb sok nak g uitm , ade open dayy . aku try je . mene tau rezeki aku kat situ enn ....
love yea : )

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: