hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

sumefreee =.=



















hye ^^
nak tau tak ? aku en darii pagi tadi dok on9 je mamanjang . satu keje apepun aku tak buat kecuali makan dan mandi . haha ;p terukkan . maklumlah , tenet free la katekan . tambah pulak dengan pc yg memang baik punye . memang memuaskanlahh :) hee~~~

sebona ehh , aku dari semalam lagi dok betapa dekat cyber cafe makcik aku ni . aku tido pun kat cc tu jugak . cc ni sebenarnye tak launching lagi sbb sign board-nye tak sampai lagi . sume barang da perfect dah . tinggal sign board tu jehh . agaknye orang tu xpandai nak buat sign board tu macam yang makcik aku mintak kowt . yelah , dah seminggu tempah , xkan tak siap lagi kann .

so , maknenye sekarang ni aku lah yang launching kan cc ni . heheh . sebab aku yang jadi pelanggan pertama sejak semalam lagi dan yang paling penting aku dapat pakai free ! kau ade ? haaa , nampak tak ayat belagak akuh tu ? heh ! syhhh , tu tak boleh cakap kuat-kuat . nnt tak pasal-pasal makcik soh bayar kang . balik jalan kaki pulak aku karang en . eiii . taknak taknak !!

aku nak cite kat u oll pasal further study aku . tapi , aku rase malas nak taip ! haha . bole pulak camtu . aku malas nak taip sbb dah tak larat jari-jemari comel aku ni nak tekan keyboard ni disebabkn oleh kesejukan yang melampau dalam cc ni ! t malam or malam besok aku story yerk ! love yea :)

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: