hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

eh , betul ker ?


























yuhuuu *_*

samat pagi . eh , pagi lagikan ? haha . baru nak pukul 11 darr .
skang ni aku nak sambung pasal entry kat bawah tu . 
emm , da bace lom ? 
lau belom bace lagi , bace skang ! hehe . 
tiada paksaanlah . suka hati korang lah nak bace ke tidak . itu korang punye pasal lah eh .

so , citenye aku tak tau da setel ke belum . haha :p aku sendiri pun pening yang teramat sangat ! aku ade dapat 1 offer ni , dari kolej teknologi unfield dekat alor gajah . haaa , dekat melaka tu . kolej ade dekat dalam kota afamosa resort lagi kau . haaaa , glam gituu ! tu 100% under UITM . kolej ni bersekutu dengan UITM . so , aku pun citelah kat ayah pasal kolej tu . korang tau dia kate ape ? dia kate okayy lah ! okayy ?? eh , aku mimpi eh ? eh , tak . betull . ayah kate okayy . pehh , tak percaya aku nii . aku ? aku setuju ke ? entah . aku sendiri pun taktau . aku tak boleh nak buat keputusan . 

last last , aku pun kate setuju kat ayah . pastu aku pun teroslah isi segala borang yang aku dapat dari kolej tu . dalam masa yang same , aku tanye hati aku , betul kerr ? betul ker aku da nak masok kolej tu . yelah , sebab aku kne mendaftar pada hari khamis ni . punyelah awal ! sumpah ! aku tengah keliru , tak yakin dan arggghhh macam-macam lagilah yang tengah berteka-teki dalam hati aku ni .

pastu tadi yong pulak call . dia suro aku g beli paper metro hari ni . dalam tu ada satu page pasal kolej yang bersekutu dengan UITM . dia ade sebut KPTM . alaa kolej poly-tech mara yang dekat bangi tu . yong kate baik kau masok yg dekat jee . aduhh ! lagi lah pusing kepale hotak aku ni . rase nak hempuk dengan batang penyapu jee . huh ! leteyy betull .




adoii ! dan aku dah rase berbelah bahagi sekarang nii . 
okayy mira . relaxx . tarikk nafas , hembus . fuuuhhh !
sekarang ni kau buat keputusan ikut kata hati . tapi , bole ke kalau aku ikut je kata hati ? bukan ikut hati , mati ke ? heheh +_+ . yang penting kau buat keputusan yang terbaikk okayy . cayalahh !!

p/s :: trust yourself okayy . chowww .

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

1 comment:

shakira said...

betul cakap yong kau .amek dekat2 .income tak keluar banyak sangat .