hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

gudbye home , everyone : (

















yuhuuu *_*

masanya aku rasa dah tiba . mase ape ? haha . masa aku nak berangkat ke kolej . even , aku nak tolak jumaat ni , aku dah rasa sayuu je . aduhh ! aku memang tak suka rase macam ni . rimas ! rimas ! rimas !

mlm ni nak jumpe sume member-member . macam barat je nak tinggal en dorang . arghh ! tak sanggup aku . tu baru membe-membe . belum lagi family aku . huaaa :(( nak tinggalkan mia lagi . haaa . taknak! taknak ! taknak ! bole tak ? hehe . t mesti kerinduan gilerr tahap gaban , tapir , cipan dan semualah . 

camane lah aku nanti kat sane ? okayy ke kawan-kawan baru aku nanti ? pembersih ke ? haha . itu pulak yang aku fikir . tapi betul ape ? aku ni elergik sikit ngan orang tak jge hygene ni . heheh :p 

korang doakan lah saya yee agar dipermudahkan segalanya . Amin


:: curenntly listen to sparks fly by TS .

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: