hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

cerita aku .





assalamualaikum cinta .... ceweahhh . teross . tak boleh blah betol . haha :p so , amacam ? lame tak aku tak update  blog ? haaa , adelah dal;am lebih kurang sebulankan ? lame enn ? . banyak sebena eh cite yang aku nak sharekan , tapi nak wat cenekan ? dah line internet kat kolej aku tu takde . siann betol . yang ade pun cume line maxis yang macam kura-kura naik labi-labi . haaa , korang pk lah sendiri camne kura-kura naik labi-labi tuu .

okayy . nak cite pasal kat kolej nii . harap sudi bace (!) . so far , soo gud gud je kat sane . assignment jgn cite ahh , memang melambak ! tapi nak wat cene , dah name pun student kan ? wat jelah selagi termampu . nasib aku memang baik kat sane , sebab aku dapat lecturer yang memang sempoi habis lahh . kawan plak memang ngam . satu pesen jee dengan aku ni hah . tak lebih tak kurang . haha . kat kolej tu memang best tapii , aku kat situ tak lame sebab aku terpakse tinggalkan kolej tu lagi tige minggu . aku dapat masuk UiTM kat Terengganu . perrghh !! jauhh tuu . aku rase sayang pulak nak tinggalkan kolej tu sebab aku dah rase selesa kat situ walaupun ade kekurangan .....

pasal UiTM Terengganu tu pulakk .... aku dapat kos senilukis dan senireka . tekstil pulak tuu . aku amendenyee tuu . biru palotak aku nak pk . tapi papepun aku tetap msok jugak UiTM tu . takkan aku nak biakan kan ? so , dah lewat malam ni aku pun dah lentok .... so , choww :)


dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: