hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

TOMORROW (-_-)



















wei !!!
tinggal besok je weyh aku nak tengok muke mak n ayah :( aduh ! sedihnyee :( 
tak terkata weyh ! maklumlah , selama ni aku mane penah berjauhan dengan family . paling lame pun 5hari jew . ni sampai 3bulan pulak . mane bole tahann . 

tu satu hal . pastu ni pulak , pagi tadi aku teman cikk shakira carik keje . tertibe wakil dari kolej tu call aku , lelaki pulak tu . then , dia bagi tau yang dia yang akan uruskan segale hal aku dekat sane esok . bukan akak yang selalu call tu . pastu dia siap tanye macam-macam lagi kat aku . haii ! aku sampai tepuk-tepuk dahi nak jawab soklan dia sume . yelah , soklan yang dia tnye tu suma akak tu dah tanye . jenuh aku nak menjawabnye . kalau dia ade depan aku  mau aku cekik je . hahah . time tu dah la tengah panas . saboo jelahh :D 

dah tu aku cakap la dengan shakira yang mulut dia tu masin ! sebab malam tadi mase ktowang tengah lepak , aku ade tanye ngan dia macam mane time pendaftaran tu sebab diakan penah pegi anta akak dia wat pendaftaran . then , dia cite la macam itu , macam ini dan macam-macma lagi . haha :) tetibe dia kate nanti "abang" tu akan explain n tunjukkan ape-ape yang berkaitan . uikkss ! tekejot aku dia cakap "abang" . ahh ! kalau boleh aku taknak yang incharge aku tu lelaki ! aku tak suka , tak selesa dan macam-macam tak lagi lah ! tup tup tup , memang betol yang incharge aku tu lelaki ! whoaa . spoill betul . aku ni dah la suka mengelabahh semacam . cenelah besok . haru haru haru :L

cik kyra cik kyra ! memang masin betul mulut andaa . haishh ! lain kali cakap pulak aku akan kawen ngan anak datukk ehh . heheh :D

p/s : sayang nak tinggalkan semua yang ada  !!

dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

1 comment:

shakira said...

Sayanggggggggggggg i will misssssss you eyess .hahaaaa.elok2 tempat orang okayy .aku doakan kau kawen dengan anak raja ..byeeee sayangggg :)