hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

cerita untuk esok :)


hye"."
peace ^_^

okayy . aku rase sekarang nie aku dah okayy sikit . entry aku kali ni lebih chill sikit dari entry yang tadi . aku meroyan sikit ^__^ HAHA . lebih baik aku lupekan masalah aku yang remeh temeh tu . biarlah  . aku terima jee --,


BTW , esok aku nak balik kampung . huaaaa :) bestnye . lame giler aku aku tak balik kampung . yeay yeay yeay . excited gilerr ni . sape nak itot ? sila daftar borang `N` di kaunter sebelah umah jiran korang . hahahah . ni betol punye . tak tipu ... kampung aku best gilerr tau . dekat Pasar Salak . haa , best tak ?


tapi yang sedihnye aku balik kampung satu hari jee . itupun sebab ade kenduri kahwin dekat mane entah , aku pun tak ingat kat mane . tapi aku tak kisah pun , janji aku dapat naik kete pastu tidur dan bile aku bukak mate je , dah sampai .. haa , itulah keje aku kalau dah masok dalam kete . hehehe :-) dan esok akan jadi hari yang paling meletih kan ... okayy lah . nak choww dulu .
tata titi tutu - - - - 

love , myra <3




dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

3 comments:

miss eira said...

haha miraa, bape banyak pic lily kau nak letak doe? semburu niyy :DD

eillaazmyra said...

hahaha . xpasan doh , BTW , pic kau paling comeii doww :)

miss eira said...

haha, tau da :D