hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

post for todayy '_'



hai .
peace ^_^
Hiiiii :)
biscuit kat atas ni can sedapp je :) hehehe . baru malam ni aku dapat bukak lappy and teros on9 line . padahal satu badan ni letih sebab bru je sampai dari umah akak aku petang tadi . HEHE  . takpe takpe . blog punye pasal , sanggup aku . hiii :->


semalam kann .. ece ce ce , nak gosipplah tu . eh , mane ade . HEHE . aku juz nak cite pasal perjalanan aku balik KL semalam . aku da rase macam nengok movie rempit V3 kat atas highway semalam . siyess weyh --, 


cite dia camni ... mase nak masok je simpang tol Tapah , ade sekumpulan mat-mat moto ni kat belakang ktowang . memang ramai gilerr . bingit telinge aku dengan bunyi bising dari moto dorang . adelah dalam 50 bijik moto RZX n 125 . aku rase dorang budak KL sebab nombor plat moto dorang sume mule dengan huruf `W` pastu jalan yang dorang ikot pun menghala ke KL . yang abang ipar aku asyik cite pasal dorang yang kalau kene tangkap ni , kompom habis ! ke jail lah jawabnyerr . abang ipar aku yang kate eh :-)


pastu , ade dalam 10 bijik moto pecut ktowang . huaaaa . ingat da lajulah tu nak main pecut-pecut ni . yang lain-lain tu ade kat belakang . tapi nasib dorang tak brape nak luck la sebab aku terdengar bunyi siren :/ ahh , bala dah datang . bala dah datang . aku pun pandanglah belakang . aku tengok ade sebijik kete peronda highway . HAHA . habislah korang . mule-mule kete peronda buat derk je , pastu dia keja pulak . sajeelah tu nak kenekan mat-mat moto tu . time kete peronda tu pecut ktowang , abang ipar aku slowkan kereta . sajee je dia ... yang kete peronda tu ingat dapatlah keja tu . yelah , brape banyak moto yang ade kat situ . macamlah dapat tangkap . tapi yang dia keja tu moto yang potong kete ktowang tadi jee . yang lain tu sume kat belakang . so , dorang selamatlah sikit . pastu kete peronda tu block kat moto-moto tu sume kat depan . tapi dorang sume dapat elak n teros pecut . ade satu moto ni xdapat elak tapi dia dapat lepas . time dia nak lari , dia tersepit antara divider jalan dengan kete peronda tu . dia gelabah , aku nampak dia toley nak kawal handle moto dia . tapi dia pandai . aku nampak dia tendang divider jalan tu lepas tu dia pecut . memang cantekklah cara dia melepaskan diri . yang kete peronde toleyy nak buat ape . yelah , yang dia keje tu sume dah telepas . tapi dia tak putus asa . dia ikot jugak moto-moto tu . APTB . haha . sampai je kat tol tapah , kete peronda macam nak tak nak je keja . last last dia tak keja pun . dia teros masok jalan nak g johor . ye kott . aku pun tak tau . hehehe . aku tengok moto-moto yang kat belakang tu sume dah berenti . tunggu kete peronde tu blah . tau takot ropenyee ...


aku ingat sampai kat situ je aku jumpe dorang . tapi , dah masok highway pun jumpe dorang jugak . kali ni dengan cara bawak moto yang lebih ekstrem . HAHA . tak bole bla betul . ade gaya superman , batman yang paling lawak skali gaya hulk pun ade . haduii , apelah nak jadi dengan dorang niii . kalau jatuh tu , ke kuburlah korang jawabnyee . bahaye weyh . memanglah sonok , tapi kalau gol tu , sonoklah korang dalam kubur . ye tak ?? pastu ade satu moto RXZ ni . dia ada hati nak race dengan brader moto besa . haduii , chot (!) tengoklah brader tu bawak moto ape . Lu bawak RXZ jee bro . lawak gilerr gua nengok lu try nak pecut brader tu . hahah . skali brader tu press , lu tertinggal 10 batu jauuh kat belakang tau .


k lah korang . dah ta larat nak continue . nnt kite chitchat lagi k ^___^ chaoww :)


SELAMAT MALAM :)

love , myra <3


dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

4 comments:

miss eira said...

eh, miraa. da takde langsung pulak pic lily. haha

eillaazmyra said...

entaa , padahal aku da save arituu .

eillaazmyra said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Sabree said...

singgah sini bace entry....

wow! blog ni superb sgt...

entry yg sangat cool....

oppa follow sini....

jom follow oppa balik...

nice to meet you....

selamat berblogging...

maju jaye !!!!

http://shaberry92.blogspot.com/ ( blog kpop)

http://sabryoppa.blogspot.com/ (personal blog)

follow lah 2 2 ...

hehehehe... nice ")