hye everyone . wc to my blog yang simple gilerr mcm owner dia jugak . so , just read and chill okayy :) HAHA .

sorry my bff :`(


hye "_"

aku tak tau kenapa hari ni aku rase down sangat --, semuanya disebabkan oleh orang yang berada disekeliling aku . *taksemuaokayy. hanyasegelintirjee* orang tu seolah-olah membelakangkan aku sejak kebelakangan ni . contact aku pun dah jarang dah . kalau jumpe pun hanye untuk meminjam barang-barang aku . aku tau dia hanya rapat dengan aku selama hampir setahun ni hanye untuk menghilangkan rase kesunyian dia aje . hanya untuk melupakan kesedihan sebab bf dia tinggalkan dia . dalam mase ktowang ber-bff tu , dia memang ade infom kat aku yang kalau bf dia tu datang balik dalam hidup dia , dia dah tak akan lepak ngan aku , dah tak akan hang-out dengan aku dan dia tak akan rapat dengan aku lagi dan aku pun setuju sabab aku memang tak nak tengok dia sedihh . 


and now , bf dia dah balik semula dengan dia seminggu yang lepas. okayy , aku tumpang gembira . itupun aku tau bila mak aku yang infom kat aku . kenapa dia lansung tak bgtau kat aku :/ kalau susah sangat nak jumpe aku , its okayy . aku paham . tapi bolekan kalau dia nak anta satu mesej kat aku . aku pk waktu tu mungkin dia terlalu gembira sebab bf dia dah balik dengan dia semula . aku bole terima laa dan masok hari ni , dah 2minggu ktowang tak jumpe --' hmmm . 


yang lagi buat aku terasa , bile mak aku bgtau yang dia dah nak bertunang ! tekejot berukk aku . pehh , tak bole belah betul . tergamam aku ! mak aku tanye aku , "kau tau ke tidak yang dia dah nak bertunang?" dan aku jawab aku tau . aku tanak mak aku tau yang memang aku tak tau papepun pasal dia dah nak bertunang . okayy . memanglah dia dah bgtau aku awal-awal yang dia memang tak akan rapat dengan aku lagi . tapi salah ke kalau dia bgtau aku perkara penting macam tu . ape aku tak layak ke nak tau papepun pasal dia lepas ni ? sumpah weyy , sedih gilerr aku bile dia buat aku mcam ni . padahal dulu ktowang macam belangkas . dimana ada myra mesti kat situ ada dia . tapi sekarang ni , aku dengan dia dah macam orang asing ! aku seolah-olah dah tak kenal sape dia lagi ...


aku tak nak hubungan ktowang teross macam ni . aku nak ktowang rapat mcam dulu . buat semua perkara same-same . aku jadi akak , dia jadi adik . heheh :) klakakan ? tpi , itu dulu . mana mungkin aku dapat putarkan masa balik ... mustahilkan ??



dah habis bace dah? sekarang komen pulak ok. thanks

No comments: